iGO extern
Heroriëntatie I-GO in 2021
In 2021 gaat I-GO verder in een nieuwe vorm. Momenteel zijn we bezig met een heroriëntatie van I-GO. In juli, augustus en september is hier met de i-managers en managers T&H en VV van alle….
Afscheid Programmamanager John Rayer
In december namen we afscheid van I-GO Programmamanager John Rayer. John was vanaf de start van I-GO betrokken bij de ontwikkeling van I-GO. Hij heeft I-GO zien groeien tot de informatievoorziening die het nu is. Na….
I-GO: een terugblik op 2020
Het jaar 2020 was een enerverend jaar in alle opzichten. Met I-GO hebben we veel stappen genomen. December is hét uitgelezen moment om even achterom te kijken wat er allemaal gerealiseerd is. En daarom hebben….
Op de agenda
29 oktober 2020 (14.00-15.30): review via Microsoft Teams. Voor iedereen toegankelijk. Deelnemen aan een review? Stuur dan een mail naar beheer@igoview.nl.
Lijst meldingsplichtige bedrijven groeit
De toezichthouders van de Gelderse omgevingsdiensten vinden in hun geoviewer én de I-GO Viewer de gegevens van de bedrijven die zich bij het eLoket van RVO hebben gemeld in het kader van de ‘Informatieplicht Wet….
Aansluitplan provincie Gelderland op I-GO in oktober klaar
Aansluiting van de provincie Gelderland op I-GO heeft een meerwaarde voor de VTH-medewerkers van de provincie en van de omgevingsdiensten; zo bleek in 2019 uit een proef. Afgelopen voorjaar is in het directeurenoverleg (DO) van….
Mijlpaal: eerste aansluiting op het REV door I-GO
Zodra de Omgevingswet in werking treedt, wordt een deel van het Register Risicosituaties Gevaarlijke Stoffen (RRGS) vervangen door het Register Externe Veiligheid (REV). In deze registers houden onder meer de omgevingsdiensten gegevens bij van risicovolle….
I-GO beheert overzicht asbestmeldingen
Gebruikmaken van informatie Het Gelders Asbestoverleg heeft al langer de ambitie om het asbesttoezicht meer informatiegestuurd in te richten. Hiervoor zijn in het verleden al goede stappen gezet, zoals het uniformeren van de checklists. Een….
Korte update: Documenten van andere diensten raadpleegbaar
Al langere tijd werken we met de ODA en ODRN aan de aansluiting van deze twee diensten op de documentenvoorziening (waarin documenten van andere diensten te raadplegen zijn). Na aansluiting is het mogelijk dat medewerkers….
Op de agenda
28 mei 2020 (14.00-15.30): review via Microsoft Teams. Voor iedereen toegankelijk. Deelnemen? Stuur dan een mail naar beheer@igoview.nl. 9 juli 2020 (14.00-15.30): review. Locatie volgt later. 3 september (14.00-15.30): review. Locatie volgt later. 29 oktober (14.00-15.30):….